Potulkami svetom chutných jedál, šikovných kuchárov, šarmantných čašníčok a úspešných majiteľov reštaurácií sa stretávame aj ďalšími zaujímavými ľuďmi a projektami. Keďže sú zaujímavé, radi o nich dáme vedieť :).
Gastrosvet
Čo môžeme vyvodiť z názvu? Že majiteľ portálu je zžitý s týmto svetom. Ako Miro sám hovorí „Spájam príjemné s užitočným. Za inzerciu neberiem peniaze, beriem to ako službu pre ľudí.“
Na projekte začal pracovať, keď hľadal správnu reštauráciu, kde by sa mohol usadiť. Čiže gastrosvet.sk sa špecializuje na pracovné ponuky v gastronómii. A je jediný tohto druhu, ktorý sa vo vyhľadávaní práce špecializuje práve na pomáhanie čašníkom a kuchárom nájsť si prácu, ale aj opačne, reštauráciám toho správneho zamestnanca.
Úspešnosť vyhľadania práce je vyššia ako sám očakával a dúfa, že tento trend bude pokračovať. Momentálne pracuje na novej webovej stránke.
Aké novinky môžeme očakávať?
„Určite by som chcel zapracovať na edukačnej činnosti pre ľudí z gastronómie. To by predstavovalo výučbu ľudí a ich testy, ktoré by robili daným zamestnancom hodnotenie na ich profile. Zamestnanci budú motivovaní učiť sa novým veciam a sledovať trendy, a naopak, zamestnávatelia budú mať zjednodušený výber.“
Dozvedeli sme sa ešte o jednej novinke, o ktorej si povieme nabudúce :).
Ak máte známeho, ktorý pracuje v gastronómii alebo poznáte majiteľov gastropodnikov, ktorí budú taktiež potrebovať pomoc pri získavaní personálu, dajte im o projekte vedieť.
RE-BELLS
Inovatívnosť a nápaditosť sú slová, ktoré ma prvé napadnú, keď si spomeniem na RE-BELLov. Máte plné zuby čakania na obsluhu? Niečo Vám na stole chýba? Zavolajte si obsluhu jedným klikom. A účet dvoma klikmi.
Je nám jasné, že túto službu uvítajú najmä návštevníci, ale nesťažuje sa personál na časté a zbytočné „rebellovanie“?
„Podľa čínskych vedcov je povolanie čašníkov najstresujúcejším povolaním na svete. Mohlo by sa teda na prvý pohľad zdať, že zvonenie čašníka bude otravovať, ale…. Personál, ktorí má s RE-BELLS skúsenosti si pochvaľuje, že vidí za roh a v čase špičiek má prehľad. Čiže stručne k tvojej otázke, na "časté a zbytočné" zvonenie sa personál nesťažuje."
"Všetci poznáme, aké otravné je dlhé čakanie. Navyše pre majiteľa je to strata peňazí. My zrýchľujeme obsluhu a RE-BELLS je len začiatok - máme sa všetci na čo tešiť."
Presne toto nám v reštauráciách chýbalo. Samozrejme, pri používaní bellu je potrebná aj dostatočná kultúra hostí. Čo ocenia ochranári prírody je výroba. RE-BELL je vyrobený manufaktúrne z dreva. Okrem oceniteľnej funkcie pre návštevníkov má veľký význam aj pre personál a majiteľov. Tí môžu predísť zbytočným sťažnostiam a vidia, v akom čase a intervaloch ľudia navštevujú reštauráciu a ako rýchlo personál dokáže obslúžiť hostí. A v čase tých našich starých známych slovenských „menučiek“, kedy máme na obed dlhých a nekonečných 30 minút je RE-BELL nenahraditeľným.
Všetky články môžeš sledovať aj v našej aplikácii. Určite ti uľahčí život pri hľadaní toho správneho podniku a objavíš reštaurácie v tvojom okolí podľa tvojej chuti :).